oooooooh not sunday!

jag önskade att det vore lov( sommarlov) nu jag orkar värkligen inte mer skola just nu. känner att jag gör för mycket om dagarna att det nog är dax för mig att dra i bromsen och lugna ner mej lite med allt läxor kompisar träning!! så skönt att jag&julia nästa helg åker till danmark! i lördags så va jag ju på ullared med alice och hade jättemysigt! sedan åkte vi hem till henne och tog det lungt blev lite pizza och datan och film bara, haha alice fick näsblod kl halv 4 på natten och hon är rädd för blod så jag fick stå där och torka bort allt blod från handfatet;) haha alice är skön hon :) idag så tränade jag och sen hängde jag med julia hem en stund :) och nu sitter jag och taggar big brother som börjar om en stund! ni får ha de gött så länge så hörs vi sedan^^

Kommentarer
Postat av: sabina

åh, jag håller med dig om att vi borde ha sommarlov nu! haha

2011-03-21 @ 17:31:38
URL: http://musikmongot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0