förlåt förlåt för dålig update;(

men mitt internät har inte fungerat så jag har inte kunnat updatera:)
men helgen a helt fullbokad! i fredags va jag hemma hos julia och kolla film ;)
sen drog vi hem till mig för jag va hundvakt åt lilla levis ;)
sen i lördags va jag på  badhuset med alice och linnéa det var jätteroligt
tack för den dagen tjejer ;)<3 sen på eftermiddagen skulle jag å 50år fest /kalas
så vi sjöng karakoe och åt massa och jag tog kort med min syrras killes kamera
canon eos 550D :) det är jättebra men jag vill ändå ha min canon eos 1000D:)
sen på söndagen så hade vi match , vi spela mot frisstad och vann med 5-3 :)
sen skulleja gått på breakdancen men jag orkade inte så ja mammaoch pappa
gick i knalleland :) ska fixa mig till skolan nu så uppdaterar mer sen om jag kan :)
med all kärlek
//eliin<3

Kommentarer
Postat av: Ingrid

trist med struligt internet! :(



Var gärna med i tävlingarna på bloggen! Vinsterna är ett supersnyggt väggord från PaXluX.se och ett lyxigt chokladbud till nån du bryr dej om :) Kika gärna in!

2011-01-31 @ 10:21:17
URL: http://p0llys.blogg.se/
Postat av: elin [foto & vardag]

vilken fin blogg du har, jag gillar den verkligen! :) du kanske är intresserad av att följa varandra via bloglovin? :)

2011-01-31 @ 18:22:33
URL: http://elinmargaretalanden.blogg.se/
Postat av: elin [foto & vardag]

sv; hehe okej! har lagt till dig nu, säg gärna till när du lagt till mig! :)

2011-01-31 @ 18:58:50
URL: http://elinmargaretalanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0