svaren från frågestuden :)

Har du något favoritdjur? :) hmm då får jag nog säga att hund är mitt favoritdjur :)

varför börja du blogga ?min kompis julia hade börjat blogga och hon tyckte det var roligt så då ville jag testa och se om jag tyckte det vár roligt & nu är jag som fast i bloggandet:)

vilka bloggar läser du ? filippa kisse fokis julia paow och en massa massa mer som jag följer via blogglovin:)

Tillber du gud varje dag? jag har inget imot dom som tror på gud , men nej för jag tror inte på gud och kristus och allt dedär :)

Favvo plagg?hmm svår fråga , men det är nog min holebrook tröja :)

Favvo butik? ginatricot jc  H&M joelina :)

Favvo blogg? hmm har många men måste nog säga filippa

Chips/popconrn? chips :)

Eminem/Rihanna? eminem :)

Vem är din stilförebild? hmmm det är noog http://chloeschuterman.chic.se/  :)

Vaf är du så jävla snygg o söt ? hhih inget jag tycker då men tacktack :)

Varför är du så jävla underbar ?? hihi tacktack söta lisa :)


Är du kär i någon just nu ? aa :)

Hur många killar har du varit tsm med ? personligt :)

Kan du inte berätta om din första kärlek? hmm han hette jonathan och gick mitt dagis 
vi var kanske 4/5 år hihi vi hade byggt en koja så satt vi i den och så sa han att han tyckte
om mig och han ville bli ihop med mig och då sa jag ja haah :)
då pussa han mig ppå pannan :)

Hur gammal är du? :)) jag är 12 år och fyller 13 den 28 maj :)

hur länge har du bloggat? jag har haft flera bloggar förut så totalt kanske 2 år :)

hur många bloggar har du haft?
ungefär 5 st men nu har jag bara denna :)

Vad hände så du började blogga? min kompis bloggade och då ville jag testa sen fastna jag för det :)

Har du varit kär någon gång? jaa det har jag och det är härligt :)

vilket land går din drömmresa till? hmm den skulle gått till hollywood :)

favvo märke + affär? svea holebrook , ginatricot jc H&M joelina mm. :)

ditt favorit plagg? min holebrook tröja :)
Hur skulle den perfekta partnern vara?han skulle va lång snygg söt vältränad( sexpack skulle sitta fint)
omtenksam snäll osv :)

vilket land skulle du flytta till om du fick välja?hmm jag skulle nog flytta till hollywood :)

vilken är din favo färg?
grön rosa blå röd vit svart ;)

vilka är dina favo namn? hmm har aldrig tänkt på det så jag vet inte tyvärr :(

vill du ha barn? jaa det tror jag noog :)

Vad heter du i mellan namn? jag heter anna karin :)

Skriv dina 3 bästa filmer :)? the last song. 2012 . streetdance :)

Kommentarer
Postat av: J U L I A

HAHAHAHHAHAHAHHA AS GARV NU!!!!! jag diggar "1012" HAHAAHAHA

2011-02-22 @ 18:31:59
URL: http://showbyjulia.blogg.se/
Postat av: J U L I A

haha,asså det står 1012 istället för 2012 ;)

2011-02-22 @ 20:55:07
URL: http://showbyjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0