förlåt för dålig update.

vårat internät funkar inte riktigt än som jag blir så irreterad på!!
i torsdags i skolan så hade vi vollyoll tunering  som YMER har skapat
så det kom massa andra skolor till vår skola :)
mitt lag blev tvåa , jag är jättestolt över mig själv och mina lagkamrater
dom som vann var duktiga oh nu ska dom ut och spela mot lag från stockholm
osv.jag jenny oh julia var jättetrötta när vi kom hem så vi orkade inte ens spela gitarr på
gården :)igår blev det lungt jag hade jättemysigt med mig själv haha film kväll med sig själv
:)idag ska jag på tjejkväll hos julia kommer bli supermysigt får la ta lite kort som jag kan lägga
in här sen då :) hur är eran helg då :)?
bild tagen från igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0