töja örat??

heejssan har sovit uruselt inatt, låg i soffan på mitt
rum och kolla  på "morden i sandhamn" på datan
och så i pausen så somnade jag ju så klart, så jag glömde
jag stänga av datan så jah har legat i en urdålig soffa
med datorn på uuuuschh!

igår va jag i staden med fanny och vi skulle köpa julklappar
till varandra.
jag har länge önskat mig att få töja örat , men mamma och pappa
tycker inte det är snyggt , så när vi gick där inne på faith så fanns det
sånna falska örängen som va som ett valigt örhänge så fanny köpte det
till mig ääärrr uuuuur  glllaaad :D


Kommentarer
Postat av: Evelina

Härligt! Själv har ja två st ut töjningar en på 10mm i höger öra och en på 4mm i vänstra, jag fick inte heller när jag gjorde dem för x antal år sedan, men till slut gav sig morsan haha. Tur de, för de har hängt med ett tag nu :)

2010-12-23 @ 16:16:24
URL: http://evelinasjavlablogg.blogg.se/
Postat av: ♥Emilia♥

vad hittar du dom vill också men får inte men vad kostade den?

2010-12-24 @ 16:32:53
URL: http://enprinssesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0