pancakes :D

nu sitter jag här jämte alice i min rosa hello kitty dress ,vi har nyss
ätit alices mammas gooooda pannkakor! (Y)alice sitter och kollar olika
konstiga klipp på youtube :Dvi ska allderes strax fixa oss sen kommer lilla
söta julia :Dhaha vi somna vid halv två / två i morse vakna typ vid tio att alices
lillebror bara "mamma jag kan ta mina egna pengar!" haha han ärr sooo sweeet! :D
TAGGA NYÅR då :D va ska ni hitta på idag då :P själv ska man upp till sina kusiner
och äta mat och skjuta raketer :D:D:Dsvaren från frågestunden kommer sen :)
ska bara köra nån ronda på bloggtrafik , bloggtrafik är en sida där du kan få mer
besökare utan att fuska :D jag tipsar om det :D (Y)
kommer med dagens outfit sen med :D sen får vi se vad dagen bjuder på ? :D









Kommentarer
Postat av: ♥Emilia♥

vad är bloggtrafik för något blev litte nyfiken bara undrar för vill också ha lite mer besökare på min blogg :-)

2011-01-01 @ 18:45:39
URL: http://enprinssesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0